noll, vafan? :(

nehe, denhär bloggen blir ingen blogg som alla vll läsa verkar dt som ?
dt är 0 på statistik(?) , great (y) -.-'
jajja, får väl ta bort bloggen då ;(
fan , jag ville ju att någon skulle vilja läsa den , men jag får väl skriva för mig själv nudå . som inte kommer bli så jävla kul dock . menatt ..


idag vaknade jag 9 , great . ehm , har inte hunnit göra något , typ gympa övningar ? 
men fan vad varmt dt var , omg ?  och jag håller på att testa trix på studsmattan! det går faktiskt bra ;D
riktigt .. :) 
jaa , nu sitter jag på min fina studsmatta med datorn .. hm , någons förälder gilar nte idén ? :D 
äh , skit samma . min dator , min studsmatta , mina regler (a)
jajja , men skit i d nu , ska försöka md en bakåtvolt nudå :D hade :))
  

Kommentarer
Postat av: hannah

SVAR: ja det är jag ;) och vackra vackra johan<3

2009-06-25 @ 12:05:37
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: V

Hej!



Tack så jätte mycket och ja, texten är skriven av mig! På mina långa härliga morgonpromenader rensas tankarna och man får ju skynda dig att skriva när man kommer hem :-)



Kram

2009-06-25 @ 19:47:04
URL: http://livetsros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0